Music by John Williams
Onun onlarca yıllık kariyerinde bestelediği unutulmaz müzikler, en sevilen filmlerin vazgeçilmez birer parçası. Bir yandan film tarihini oluşturan anların zor bulunan kamera arkası görüntülerine bakarken, bir yandan da Maestro John Williams'ın kendi öyküsünü yönetmenlerden, müzisyenlerden ve ilham verdiği diğer isimlerden dinleyin.