Natural Born Killers
Toplumdan dışlanmış seri katil bir çift olan Mickey ve Mallory'nin başlarına gelen olaylar. Para veya intikam için değil, yalnızca zevk için hastalıklı bir şekilde toplu katliamlar yaparak Route 666 üzerinde seyahat ederler.
Toplumdan dışlanmış, seri katil bir çift olan Mickey ve Mallory'nin başlarına gelen olaylar. Para veya intikam için değil, yalnızca zevk için hastalıklı bir şekilde toplu katliamlar yaparak Route 666 üzerinde seyahat ederler. Medyanın abartmasıyla efsanevi halk kahramanlarına dönüşen çiftin hikayesi, katliam yaptıkları olay yerlerinde hayatta bıraktıkları kişiler tarafından anlatılır.