İşe Devam
Wisteria Lane kadınları Bree'nin yemek kitabı çıkarmasına ve girişimcilikteki başarısına imrenir; Lynette, Bree'nin pazarlama planına katkıda bulunur; Mike, oğlunun hayatında yeteri kadar varlık göstermediğini düşünür.