Yeni Şehir, Yeni Dadı
Jessie, hayallerinin peşinden gitmek için New York'a taşınır ve kendini ünlülerin çocuklarına dadı olarak bulur!
İlk bölümde, Jessie, süper modelken bir moda devine dönüşen Christina ve ünlü film yönetmeni Morgan çiftinin dört çocuğu Emma, Ravi, Luke, Zuri ve evcil hayvanları olan iki metrelik dev Asya Su Kertenkelesi'nden oluşan ve yüksekten uçan Ross ailesinin dadısı olma işini kabul eder. Ne var ki Jessie, bir bilim fuarıyla ilgili çıldırmanın eşiğinde olan Emma'ya rehberlik etmeye çalışırken, dadılık sorumluluklarının düşündüğünden çok daha zorlu olacağını görecektir.