New York Polisi
Punisher ile yüz yüze gelen Daredevil, kanunsuz adaletin ahlakıyla savaşır. Bu arada Foggy ve Karen firmayı kurtarmak için çalışır.
Daredevil, Punisher'nın tutsağı olarak uyanır ve içinde iyilik olabileceği ve hiçbir suçlunun kurtuluşun ötesinde olmadığını hissederek onu öldürmemesi için yalvarır. Punisher suçluları öldürerek onları bir daha yanlış yapmaktan alıkoymanın kaçınılmaz olduğu konusunda ısrar eder. Daredevil ise onları yaralayarak kaçınılmaz olanı sadece geciktirir. Tartışmaları Punisher'nın Grotto'yu ortaya çıkarması ile sonuçlanır. Punisher Daredevil'yaonu ahlaki ikilemde bırakan bir seçenek sunar.