Now You See It
Allyson Miller, ünlü bir televizyon yapımcısı olabilmek için için her şeyi yapmaya hazırdır. Bu yüzden, dünyanın en iyi çocuk sihirbazını arayan yeni bir realite şovu yapmak için sözleşme imzalar. Aradığı yıldızı bulmaya çalışırken, yetenekleri sayesinde finalistlerden biri olan Danny Sinclair ile tanışır. Allyson çocuğu daha yakından tanımaya başladıkça, çocuğun bir sırrı olduğu ortaya çıkar: Danny, gerçekten sihir yapıyordur!