Turk ve Carla'nın büyük günü nihayet gelmiştir fakat bir hasta Turk'ü oyalar.
Turk ve Carla'nın büyük günü nihayet gelmiştir fakat bir hasta Turk'ü oyalar. Elliot'ın hala öfkeli olduğu J.D., arkadaşlıklarında her şeyi düzeltmenin bir yolu olarak Sean ile aralarını düzeltmeye çalışır.