Zor Bir Günün Gecesi (Pilot)
Zorlu bir uzmanlık programına kayıtlı olan Meredith Grey ve diğer dört birinci sınıf cerrahi stajyer, Seattle Grace Hastanesi'nde yaşam ve iş arasında denge kurmaya çalışır.
Stajyerlere, onları ya yetenekli cerrahlar haline getirmeye ya da onları yıkmaya kararlı, saygın bir doktor ekibi rehberlik ediyor: Onları eğitmekten sorumlu kıdemli asistan doktor Miranda Bailey, o kadar sert ki, ona "Nazi" diyorlar; Derek Shepherd, Meredith'le yasak ama inkâr edilemez bir cinsel çekiciliği paylaşan çapkın ama çok yetenekli bir cerrah; Preston Burke'ün kibri, neşter kullanma becerisinden sonra ikinci sırada geliyor. Hepsini yöneten Dr. Richard Webber, Seattle Grace'in babacan ama ciddi cerrahi şefi.