Fırtınadaki Kesinti
Ciddi bir kar fırtınası, şehirde elektrik kesintisine neden olurken bu durum, ekibin olası bir virüs salgını ile bağlantılı olabilecek bir cinayet vakasını çözmesinin önüne daha fazla engel çıkarmaktadır. Fakat Booth ve Brennan, elektrik kesintisi sırasında bir asansörde kapalı kalınca Sweets, dışarıdan yardımcı olmak için göreve soyunur.
Ciddi bir kar fırtınası, şehirde elektrik kesintisine neden olurken bu durum, ekibin olası bir virüs salgını ile bağlantılı olabilecek bir cinayet vakasını çözmesinin önüne daha fazla engel çıkarmaktadır. Fakat Booth ve Brennan, elektrik kesintisi sırasında bir asansörde kapalı kalınca Sweets, dışarıdan yardımcı olmak için göreve soyunur. Yine de Booth ve Brennan’ın ilişkisi ile ilgili dokunaklı bir konuşma başlatarak kendisinden istenenden fazlasını yapar. Bu sırada Angela ve Hodgins, doğmamış bebeklerinin sağlık durumu ile ilgili endişe verici bir haber alırlar. Hodgins ile “çaylak” Wendell Bray, laboratuvarda yaratıcılıklarını konuşturup bilimsel yeteneklerini kurbanı ve bu nadir görülen hastalığı tespit etmek için kullanırlar.