Büyük Ateş
Seri kundakçı vakasında iyileşme sürecindeki Owen, baş şüpheli haline gelir. Bu sırada T.K. ve Carlos, kendilerini sert bir durumun içinde bulurlar ve Tommy, hayatının sürprizini yaşar.