Kısasa Kısas
Fiona ve Jesse, güçlü bir ilaç patronunun gözetim işini alır ancak şirkette göründüğünden daha fazlası vardır. Michael ve Sam, Max cinayetinin üstünü örten bir bomba yapımcısını sorguya çeker.
Fiona ve Jesse, güçlü bir ilaç patronunun gözetim işini alırlar ancak şirkette göründüğünden daha fazlası vardır. Michael ve Sam, Max cinayetinin üstünü örten bir bomba yapımcısını sorguya çeker. Konuk oyuncu: James Frain.