Orman Çocuğu
Jon Favreau'nun yönettiği, Disney’in bu canlı-aksiyon macerasında, kurtlar tarafından büyütülmüş insan yavrusu Mowgli, yuvasını bırakmak zorunda kalarak kendini keşfettiği bir yolculuğa çıkıyor.