Oyuncak Hikayesi 4
Woody her zaman dünyadaki yeri için kendinden emin olmuştur ve ister Andy ister Bonnie olsun, önceliği, çocuğuna göz kulak olmaktır. Ancak Bonnie, odasına Forky adında isteksiz ve yeni bir oyuncak kattığında, eski ve yeni dostlarıyla çıkacağı bir yolculuk, Woody'ye, dünyanın bir oyuncak için ne kadar büyük olabileceğini gösterir.
Woody dünyadaki yerinden hep emin olmuştur, Andy ya da Bonnie olsun, önceliği, çocuğuna göz kulak olmaktır. Bonnie'nin sevgili, elişinden oyuncağa dönüşen oyuncağı Forky, kendini çöp olarak görür ve Woody, Forky'ye oyuncak olmayı nasıl benimseyeceğini öğretir. Ama eski ve yeni dostlarıyla olan yolculuklarında eski ve kayıp dostu Bo Peep, Woody'ye dünyanın ne büyük olduğunu gösterir.