Kayıp Cennet
Izana, Mikey'ye karşı mücadelesinde üstünlük sağlıyor gibi görünse de Mikey'nin tekmeleri de Izana'nın vücuduna zarar verir. Çaresiz kalan Izana aceleyle düşünmeden hareket eder ve durum kontrolden çıkar.