Performans Anksiyetesi
118, ticari bir fırında ve bir vücut geliştirme yarışmasında meydana gelen acil durumları kurtarmak için yarışır; Bobby'nin yıllık performans değerlendirmeleri, Chimney'yi tanıdık bir yüzle karşılaştığı itfaiyeci akademisine gönderir; Eddie'nin teyzesi özel hayatına karışır; Maddie panik atak geçiren gergin bir gence yardım eder.