Pers Prensi: Zamanın Kumları
Düzenbaz Prens Dastan ve rakip Prenses Tamina, sahibine zamanı geri çevirme ve dünyaya hükmetme gücü veren sihirli bir hançeri korumak için gönülsüzce biraraya gelince zamana karşı bir yarış başlar.
Ortaçağ İran'ında, maceraperest bir prens, öfkeli bir padişahın dünyayı yok edebilecek bir kum fırtınasını serbest bırakmasını önlemek için rakip bir prensesle birlik olur. Prens Dastan, ölmekte olan bir vezir tarafından Zamanın Kumları'nı serbest bırakması için kandırıldıktan sonra, gizemli Zamanın Hançeri'ni kullanmak ve kumları kum saatine geri getirmek prens ve prensese kalmıştır.