Lois'in teyzesi ölüp malikanesini Griffin ailesine bırakınca Peter hemen taşınıp lüks hayat yaşamaya başlamak ister. Ama bir açık artırmaya kapılıp bir sanat eserine 100 milyon dolar teklif verince yeni evinden vazgeçmek zorunda kalır. Malikanenin aslında bir genelev olduğunu ve beş para etmediğini öğrenen Peter, bu beladan kurtulmak için hızlı düşünmelidir.