Nowish Kıyameti
Fred Gunn ile olan ilişkisini düşünürken, Cordelia'nın bir hayalde gördüğü canavar geri döner ve sonunda Connor ile olan ilişkisini etkileyen hareketli olaylar başlar.
Angel ve şirket, kıyamet gününden kurtulmak için şeytani bir canavarın gelişine hazırlanır. Yaratığın gelişi başlangıçta Cordelia aracılığıyla ortaya çıkmış olsa da, o, uhrevi ziyaretçiyle ilgili korkunç ayrıntıları ergen hafızasından çıkaramaz. Kesin olan tek bir şey vardır: Kimse onu durdurmazsa iblis dünyanın sonunu getirebilir. Başka seçeneği olmayan Angel, ortak tehdide karşı savaşmak için Lilah ile beraber çalışmak zorundadır. Bu arada, Fred ve Gunn ilişkilerindeki bir darbe yüzünden yoldan çıkarlar. Cordy ve Connor ise tehdidi kendi yöntemleriyle avlamak için bir araya gelirler.