Lanetli
Cadılar Bayramı, ilk müdahale ekibini bir mezarlığa, lanetli bir samanlığa ve ürkütücü bir Hollywood geçit törenine kurtarmaya giderken yakalar. Bu sırada Maddie, kaybolan bir yürüyüşçüden bir "hayalet" çağrısı aldığına inanır; Hen, kendisini terk eden babasıyla ilgili bir ölüm kalım durumuyla karşı karşıya kalır; Eddie, ayrıldığı karısıyla yeniden bağ kurar.