Ediyorum, Etmiyorum
Çete, Sosyal Bilgiler dersi projesinde "evlenir". Lizzie, Gordo ile "evlenir" ama Miranda'nın Ethan Craft ile "evliliğini" o kadar kıskanır ki kendi "kocası" ile ilgilenmez.