Ödenmemiş Borçlar
Michael, Jamaikalı gangsterlerden geri aldığı bir teknede bir sürprizle karşılaşır ve yeni bir gözlem ekibi, Michael'ı yanık ihbarıyla ilgili soruşturmayı durdurmaya zorlar.