Önsezi
Bir kargaşa çıkardıktan sonra Daigo köylülerin tehdidine uğrar. Mashiro kaybolur ve Daigo soruşturmasında daha da derinlere iner. Kano'nun bir defasında Gin Goto'yu hastaneye götürdüğünü öğrenir. Gin'in cenaze yamyamlığı uygulanan yerlerde görülen bir hastalık olan kuru hastalığına benzer semptomları vardı.
Bir kargaşa çıkardıktan sonra Daigo köylülerin tehdidine uğrar. Sonra Keisuke'yle geyik avına çıktığında Mashiro kaybolur. Daigo soruşturmasında daha da derinlere iner. Adli tabip Nakamura'yı ziyaret eder ve Kano'nun bir defasında Gin Goto'yu hastaneye götürdüğünü öğrenir. Gin'in cenaze yamyamlığı uygulanan yerlerde görülen bir hastalık olan kuru hastalığına aşırı derecede benzer semptomları vardı.