Wonder Woman
Jim teklif edildiğinde Cheryl ve Dana'yla alışveriş merkezine gitmeyi reddeder. Cheryl'ın çantası bir kapkaççı tarafından çalındığında, Jim onu koruma işini abartır. Önce bütün gün Cheryl'ı takip eder, sonra da sadece Almanca komutları anlayan iki Alman çoban köpeği tutar.