Hazırlıksız
Athena ve 118, sarhoş bir sürücü çevre yolunda ölümcül bir zincirleme kazaya sebep olduktan sonra hayat kurtarmak için yardıma koşar. Bu sırada Maddie'nin doğumu başlar. Hen ve Karen ise bakımını üstlendikleri kızları Nia'nın biyolojik annesi ile bir araya gelecek olması nedeniyle mahvolur.