Gündönümü
Yılın en uzun gününde Erik, Arni ve Ylva şimdiye kadarki en can sıkıcı meydan okumayla karşı karşıyadır ve karanlıkta bir şey beklemektedir.
İlk başta, Erik sadece çok kötü bir gün geçirdiğini düşünür - ama bir şeyler yolunda gitmez ve gün, en büyük korkularının uyandığı bir kabusa dönüşür. Yatağının üzerinde duran korkunç hayalet at dışında bunun sadece bir rüya olduğunun farkına varır... bu onu tekrar uykuya götürür. Yavaş yavaş Üçlü, Skool'un Mares tarafından hedef alındığını anlar. Artık herkes toplu bir kabusa hapsolmuştur. Herkes en büyük korkularına yenik düşerken, Üçlü'nün bu kabustan nasıl kurtulabileceklerini bulmak için ipuçlarını bir araya getirmesi gerekir.