Şantaj
Dengesiz bir misafir, davetsiz bir şekilde Daniel’ın özel doğum günü kutlamasına gelir; Conrad ve Victoria, Charlotte’ı çirkin boşanma savaşlarında piyon olarak kullanırlar; Emily’nin planı ortaya çıkmaya başlar.
Davetsiz bir misafir, Daniel'ın küçük doğum günü partisinde olay çıkarır; Conrad ve Victoria, hiç de barışçıl olmayan boşanma süreçlerinde daha da dibe batarken Charlotte'ı kullanırlar; Emily'nin büyük planı bir engelle daha karşılaşır.