Rapunzel Upuzun Serüvenler
Rapunzel'in sonsuza dek mutlu yaşayacağı hayatının başlangıcı olabilir ama bu peri masalının sonu tam olarak hayal ettiği gibi değildir. Eugene, lüks dolu yeni kraliyet hayatına hızla uyum sağlarken, Rapunzel, Corona'da bir prenses olarak yaşamaya uyum sağlamanın tahmin ettiğinden daha zor olduğunu anlar. Yeni sorumluluklarından bunalan Rapunzel, arkadaşı ve yardımcısı Cassandra'yla birlikte, Rapunzel'in uzun sarı saçlarının geri dönmesini sağlayan özgür bir gece için kaçar. Bunun temsil ettiği her şeyi kabul edebilir mi?