Dirilme
Emily planında daha derine inerken Conrad, Grayson ailesine itibarını yeniden kazandırmak için eskiden ünlü bir parti kızı olan Halkla İlişkiler uzmanı Bizzy Preston'ı (Ana Ortiz) işe alır ve Nolan'ın kendine ait bir intikam gündemi vardır.