Beni Hatırla
Cooper’ın geçmişinden bir kadın muayenehaneyi ziyaret eder; hamile bir kadın bir araba kazasından sonra ciddi hafıza kaybı yaşar; Violet ve Sheldon tartışırlar.
Cooper, geçmişinden bir kadın muayenehaneye geldiğinde hayatının sürprizini yaşar; Addison, travmatik bir araba kazasından sonra ciddi hafıza kaybı yaşayan ve sekiz buçuk aylık hamile olan hastası Jodi’ye danışmanlık yapar; Sheldon ve Violet, hastaları Jodi’nin kocası Zach, karısını terk edip bebeği de yanına almayı düşününce çatışırlar.