Robin Hood
12. yüzyıl İngiltere’sinde bir asilzade, toprakları açgözlü bir yönetici sınıf tarafından elinden alındığında ormana kaçar ve zenginlerden çalıp fakirlere yardım eden bir haydut grubunun lideri Robin Hood’a dönüşür.
12. yüzyılda asilzadeden fakirlerin halk kahramanına dönüşen adamın efsanesi macera, aksiyon, romantizm ve folklorun yeni bir yorumunu sunan özgün bir yapımda anlatılıyor. 12. yüzyılın bölünmüş İngiltere’sinde Normanlar demir bir yumrukla hükmederken Saksonlar, kendilerini tehlikeye atarak Norman otoritesine meydan okurlar. Bir kaçak avcının hayatını kurtarmak için bir Norman şövalyesiyle çatıştıktan sonra, Sakson asilzade Robert Hode (Patrick Bergin) kendisi bir kurban hâline gelir ve hem topraklarını hem de tahta çıkma payesini kaybeder. Bir kanun kaçağı olarak damgalanır ve kimliğini "Robin Hood" olarak gizleyerek Norman rakiplerini alt eder, güzel Leydi Marian’ın (Uma Thurman) sevgisini kazanır ve ezilen Sakson halkı için büyük bir kahraman olur. Ardından Prens John’un askerleri ona yaklaşırken ve en büyük düşmanıyla Leydi Marian zorla evlendirilmek üzereyken, Robin Hood şimdiye kadarki en cesur macerasına atılmalıdır.