Robot Ron: Bir Sorun Var
20th Century Studios ve Locksmith Animation'ın ROBOT RON: BİR SORUN VAR filmi, sosyal açıdan beceriksiz ortaokul öğrencisi Barney ile “kullanıma hazır arkadaş" olması gereken yeni, yürüyen, konuşan dijital cihazı Ron'un hikayesi. Ron'un bu sosyal medya çağındaki komik arızaları, Barney ve Ron'u bir çocuk ve bir robotun gerçek dostluğunun harika karmaşasıyla yüzleştikleri aksiyon dolu bir yolculuğa çıkarıyor. ROBOT RON: BİR SORUN VAR’da Arda Aydın, Berk Pamir, Murat Şenol, Cihan Kaplan, Sercan Gidişoğlu, Elif Güney, Mina Turan, Ali Hekimoğlu, Mertkan Acar ve Mert Ağce gibi isimler sesleriyle karakterlere hayat veriyor.