Saftirik Greg'in Günlüğü: İşte Şimdi Yandık
Herkesin favori eziği Greg Heffley (Zachary Gordon), son derece popüler kitap serisine dayanan yeni filmle üç kat daha fazla eğlence için geri dönüyor! Greg'in babası (Steve Zahn), beladan uzak durmadığı takdirde onu askeri okula göndermekle tehdit ederken Greg, başını derde sokabileceği yeni yollar buluyor!