See How They Run
Sahnelenmiş en büyük cinayet! 1950’lerin Londra’sında önemli bir ekip üyesi öldürülünce sevilen oyunun film versiyonunun planları sekteye uğrar. Hayattan bezmiş bir müfettiş ve hevesli çaylak yardımcısı davayı alarak tiyatronun göz alıcı ama sefil yeraltı dünyasına girer ve başlarına gelebileceklerin sorumluluğunu kendi ellerine alırlar.
Sahnelenmiş en büyük cinayete hoş geldiniz! 1950’ler Londra’sının Batı Yakası ve çok sevilen oyunun film versiyonunun planları, önemli bir ekip üyesi öldürülünce sekteye uğrar. Hayattan bezmiş Müfettiş Stoppard ve hevesli çaylak yardımcısı Memur Stalker, kendilerini tiyatronun göz alıcı ama sefil yeraltı dünyasında bir polisiye romanda bulurlar. Gizemli cinayeti ne kadar çok araştırırlarsa bunu, başlarına gelebileceklerin sorumluluğunu alarak yaparlar.