Sharpay'in Göz Alıcı Macerası
Sharpay Evans, hızlı şöhret ve servetin çantada keklik olduğuna ikna olarak (yani tasarım çantasında) New York şehrinin parlak ışıklarına yönelmiştir. Ancak o ve yavru köpeği Boi'nin, şımartılmış köpeğiyle birlikte rekabeti kazanmak için her şeyi yapacak olan entrikacı bir Broadway yıldızıyla karşılaştıklarında keşfettikleri gibi, sinema dünyası kıyasıya bir rekabet dünyasıdır.
Büyük Elma'da çok para kazanmak için ne kadar muhteşem olmalısın? Gelecek vadeden bir diva, zor yoldan öğrenmek üzeredir. Bir yetenek avcısı onun, köpeği Boi ile bir yardım galasında performans sergilediğini gördükten sonra, Sharpay Evans (Ashley Tisdale), hızlı şöhret ve servetin çantada keklik olduğuna ikna olarak (yani tasarım çantasında) New York şehrinin parlak ışıklarına doğru yola çıkar. Ancak o ve Boi'nin, şımarık köpek Kontes'in sinsi sahibi ve rekabeti kazanmak için her şeyi yapacak olan entrikacı Broadway yıldızıyla karşılaştıklarında keşfettikleri gibi, sinema dünyası kıyasıya bir rekabet dünyasıdır. Neyse ki Sharpay ayrıca, onu neredeyse kendisi kadar etkileyici bulan yakışıklı öğrenci film yapımcısı Peyton'la (Austin Butler) tanışır.