Sihirbazın Çırağı
Sihir her yerdedir, hatta Manhattan'da bile. Balthazar Blake, karanlık güçlere karşı savaşan bir modern zaman sihirbazıdır ve sıradan görünümlü bir fizik öğrencisi olan Dave Stutler'ı kanatları altına alarak gönülsüz acemiye büyü sanatını ve bilimini öğretmelidir. Dave, büyü sanatının, kötü sihirbazı yenmenin ve kızı kurtarmanın tek yolu olabileceği konusunda çok az şey biliyordur.