Sindirella II: Rüyalar Gerçek Oluyor
İç açıcı üç masalda, Sindirella, muhteşem rolüne kendi incelik ve cazibesini katarken, yardım etmesi için Peri Annesini çağırır ve kendisine karşı dürüst olmanın, hayallerini gerçekleştirmenin en iyi yolu olduğunu keşfeder.