İki Efendinin Hizmetkarları
Blackthorne'un Osaka'ya gelişi bir rekabet ortamını harekete geçirir. Mariko, Lord Toranaga'nın gözetimindeki barbar adına tercüme yapmak zorunda kaldığında davası ve inancı arasında sıkışıp kalır.