Gece Şoförü
Eliseo, korkunç bir apartman sakininin kızı Chiara'ya gece geç saatlerde şoförlük yapması için şantaja uğrar. Kendini ve arkadaşlarını kovmasına sinirlenen Chiara, bir anda Eliseo'nun dudağına yapışır ve arkadaşları da fotoğraflarını çeker. Ancak Eliseo, şantajcısıyla olan durumu tam tersine çevirmek için bir fırsat yakalar ve proje aleyhinde çaresizce oy toplamak için bu fırsata dört elle sarılır.
Dokuzuncu katta oturan göz korkutucu Renato Di Lella'nın kızı Chiara, arkadaşlarıyla terasta dans eder. Eliseo onları kovar. Chiara intikam almak için tam arkadaşları fotoğraf çekerken Eliseo'yu dudaktan öper. Chiara, akşama onlara şoförlük yapmazsa Eliseo'yu fotoğrafları babasına göstermekle tehdit eder. Bu yüzden Eliseo'nun bunu kabul edip kızları ve Chiara'nın erkek arkadaşı Rami'ye şoförlük yapıp önce bara ardından partiye götürmekten başka çaresi kalmaz. Bu arada Eliseo, Chiara'nın erkek arkadaşından gizli, kız arkadaşı Lala'yla öpüştüğünü fark eder. Partiye geldiklerinde Chiara fotoğrafı siler ve Eliseo da içeri girmeyi başarır. Eliseo, içeride Ramiro sızana kadar ona arka arkaya içki içirip durur ve fırsattan istifade Chiara da arkadaşıyla sevişir ancak Eliseo'nun fotoğraflarını çektiğini fark etmez. Parti bittikten sonra Eliseo, Chiara'ya fotoğrafları gösterir ve onunla bir daha uğraşmamasını ve babasını da havuz projesi aleyhinde oy vermeye ikna etmesini söyler. Chiara kabul eder ama Eliseo tam da zaferin tadını çıkarırken telefonuna Chiara'yla öpüştükleri fotoğrafın aynısı gelir.