Soğuk Savaş'ın Kayıp Silahları
Dünyanın en büyük iki gücü üstünlük yarışına girdiğinde askeri teknolojideki sıra dışı gelişmeleri de hızlandırdı. Yaklaşık 50 yıl boyunca Amerika Birleşik Devletleri ile Sovyetler Birliği, Soğuk Savaş olarak bilinen devasa bir silahlanma yarışına girdi. Ezber bozan CGI, şok edici gizli nükleer silah yarışını ortaya çıkarmak üzere okyanusların suyunu çekmemizi sağlıyor.