Soul of a Nation Presents: Screen Queens Rising
Hollywood'da tarihsel olarak gözden kaçan ve az değer verilen bir grup olan siyahi aktrislerin, son yıllarda eğlence ve Amerikan kültürünün en üst kademelerine nasıl yükselmeye başladığını keşfeder. Bu özel program, Hollywood'un siyahi aktrislerinin nasıl güç simsarları haline geldiğini ve için onlara yol açan ikonik anları ve rolleri inceliyor.