Sınırın Güneyi 2. Bölüm
İkinci Bölüm -- Earl ve Randy'nin Catalina'yı Amerika'ya geri getirme macerasının ilk yarısının sonunda, silahlı adamlar Earl'ü kaçırmıştır. Earl, kendisini rehin alan moda özürlü suçlu Diego ile arkadaş olurken Randy, kendisini hayatlarındaki bir boşluğu doldurmak için kullanan evli bir çiftle karşılaşır.
İkinci Bölüm -- Earl ve Randy'nin Catalina'yı Amerika'ya geri getirme macerasının ilk yarısının sonunda, silahlı adamlar Earl'ü kaçırmıştır. Earl, kendisini rehin alan moda özürlü suçlu Diego ile arkadaş olurken Randy, kendisini hayatlarındaki bir boşluğu doldurmak için kullanan evli bir çiftle karşılaşır. Karşılaştıkları engeller ne olursa olsun, hiçbir şey Earl'ü Catalina'yı listesinden çıkarmaktan veya Randy'yi hayatının aşkını geri almaktan alıkoyamaz. Bu arada Darnell, komşuları giderek daha istilacı hâle geldikçe Joy'un yeni mutlu tavrıyla başa çıkmakta zorlanır.