The Game Plan
Sözde "bal arısı" olan Profesör Na, Cha Moosik'i yeni finansör Jung Sukwoo ile tanıştırır. Başlangıçta Moosik'ten şüphelenen Sukwoo, sonunda gardını indirir ve parasını çarçur eder. Bu sırada Moosik'in otelinde çalışan Kim Sojung, Philip ile karşılaşır.