Örümcek Ağı
Arni, esrarengiz bir düşmanla, bir casus ağıyla ve On İki Krallık arasında dönen bir komplo teorisiyle uğraşmakta zorlanır.
Sinew, Arni'yi 'Doomhild'i daha iyi tanımakla' görevlendirir. Arni'nin fark etmediği şey, Sinew'in gizli grup Örümcekler'in 12 Kralın sırlarını denemek ve çalmak için verdiği emirlere göre hareket ettiğidir. Üçlü sonunda kaçırma olayını yanlışlıkla engeller ve bunun yerine Sinew'i suçlar - bu da Doomhild'in kaçırılmasına ve Arni'ye Bard'ın her şeyi karıştırdığı pisliği temizleme görevinin verilmesine neden olur! Ama o yapmaz.