Gözlerindeki Casus
Varyemez’in gizli denizaltısının uzaktan yönlendirme sistemi çalındığı zaman Donanma, Denizci Donald Duck'ı casusluk ve vatana ihanetle suçlar. Varyemez ve yeğenler, aceleyle yabancı entrikaların peşinde egzotik Singapur'a gider. Donald ise askerî mahkemeye çıkarılmak üzeredir. Çabaları onları klasik casusluk sahnelerine sokar ve bunlardan en hafifleri hipnotik gözleri olan bir Avrasya ördeği ve gaddar bir uluslararası teröristtir. Sonunda, inanılmaz bir çaba gerektirse de, Varyemez, Donald'ın ihanet ettiğine dair reddedilemez kanıtların yerine, Donald hakkındaki içgüdülerine inandığına minnettar olur.