Star Wars : Jedi'ın Dönüşü
İmparatorluk, çok daha güçlü bir Ölüm Yıldızı ile Asileri vurmaya hazırlanırken, Asi donanması da uzay istasyonuna büyük bir saldırı düzenler. Luke Skywalker, İmparator’dan önce, Darth Vader ile son ve büyük bir düelloya tutuşur.