Stiç Filmi
Özellikle Stiç, Pleakley ve Dr. Jumba artık ailenin parçası olduğu için Hawaii Adaları'nda daha fazla kargaşaya hazır olun. Ancak Lilo ve Stiç, Dr. Jumba'nın ilk 625 deneyini Hawaii'ye götürdüğünü bilmiyorlardır. Dünya dışı bu grubu, kötü Kaptan Gantu'dan kurtarmak ve deneylerin benzersiz güçlerini iyi amaçla kullanmak Lilo ve Stiç'e kalmıştır. Ada çapında güç dalgalanmaları yaratan Deney 221 ve Stiç’ten biraz daha tembel olan ama harika sandviçler yapan Deney 625'in de aralarında bulunduğu 625 çılgın yeni "kuzen"le dolu bir adada sörf eğlencesine hazır olun.