Stuber
Uysal bi şoför, vahşi bir katile dönüşme yolunda hızla ilerleyen bir polisi (Dave Bautista) aracına aldıktan sonra, yolcu taşıma mevzusunu bambaşka bir seviyeye taşıyan can hıraş bir mücadeleye girer!