Süper Köpek
Çılgın bilim adamı Doktor Simon Barsinister'ın gizemli laboratuvarında gerçekleşen bir kaza sonucunda, beagle cinsi sıradan bir köpek, olağan dışı güçlerle donatılmış halde kendini bulur. Artık konuşabiliyordur. Yeni bir süper kahraman kostümü giymeye başlayan Süper Köpek, artık başkentin kuşatılmış sakinlerini ve özellikle de Polly Purebred isimli güzel uzunkulaklı köpeği korumaya kendini adamıştır. Barsinister ve fazla gelişmiş yardımcısı Cad'in başkenti yok etmek üzerine kurulu şeytani planları yalnızca Süper Köpük, üzgünüm Süper Köpek tarafından durdurulabilir.