GAClosed Captions
Fineas ve Förb, ünlü pop şarkıcısı Taylor Swift ile eğlenir; Taylor Swift, Fineas ve Förb’e kendine özgü sahne hareketlerinden bazılarını gösterir ve karşısında Taylor’u görünce donakalan Candace ile poz verir.