Başa Geç
Şef, Seattle Grace'deki herkesi şoke eden bir karar verir. Owen ve Cristina normal olmaya çalışır. April yeni görevinde zorlanır. Beşinci senelerinde olan asistanlara, tek başına gerçekleştirecekleri ilk ameliyatlar atanır.
Şef, Seattle Grace'deki herkesi şoke eden bir karar verir. Owen ve Cristina normal olmaya çalışır. April yeni görevinde zorlanır. Beşinci senelerinde olan asistanlara, tek başına gerçekleştirecekleri ilk ameliyatlar atanır ancak asistanlar en rutin prosedürlerin bile her zaman kolay olmadığını öğrenirler.